(066) 164 32 87; (068) 923 16 32

(066) 164 32 87; (068) 923 16 32

Як відкрити власну справу: алгоритм дії через «Дію»

Як відкрити власну справу: алгоритм дії через «Дію»

Друзі, з появою застосунку «Дія» відкрити власну справу стало простіше. Більше не потрібно звертатися до Держреєстратора в дні та роки, коли він використовується. Не треба їхати в податкову службу за місцем реєстрації, в Пенсійний фонд тощо. Все відбувається автоматично онлайн.

🔺Що треба знати? Якщо у вас є бізнес-проект та ви бажаєте займатися підприємництвом у законній формі, необхідно:

  1. зареєструвати ФОП, звернути КВЕД та систему оподаткування (єдиний податок чи загальна форма);
  2. отримати потрібні дозволи;
  3. орендувати приміщення;
  4. найняти працівників, яким нараховувати не менше мінімальної зарплати з утриманням податків та перерахуванням 22% ЄСВ; 
  5. придбати РРО/ПРРО для реєстрації операцій з продажу товарів, послуг;
  6. вести облік доходів (для всіх форм оподаткування) та ще витрат (на загальній основі);
  7. подавати звітність у строки, що встановлені законодавством;
  8. тимчасово сплачувати податки;
  9. бути готовими до перевірок органів, що контролюють бізнес.

Якщо на всі питання ви відповіли ТАК, тоді відкриваємо застосунок «Дія» на смартфоні.

🔺Шлях до мети такий: Головна - Бізнесу - Послуги - Автоматична реєстрація ФОП - кнопка «Подати заявку». Якщо потрібно авторизуватися чи зареєструватися, щоб заповнити заявку, звернутись до системи оподаткування. Процедура нічого не коштує, займає 10-15 хвилин. 

🔻Після цього необхідно дочекатися запису про реєстрацію ФОП. Вона з'явилася в Єдиному Державному Реєстрі за 2 робочих дні. Виписка прийде в розділ «Результат надання адміністративних послуг» за кодом опису, що буде надіслано на пошту чи в кабінет громадянина. Виписка має однакову юридичну силу в цифровому та паперовому вигляді.

🔽Облік доходів ведуть всі ФОП, а витрати – тільки підприємці на загальній формі оподаткування. Останнім треба завітати в податкову службу та зареєструвати Книгу обліку доходів та витрат. Треба також мати цифровий підпис, відкрити бізнес у банку. 

🔻Після реєстрації підприємець може працювати – продавати товари, надавати послуги. Треба пам'ятати:

  1. про встановлені державою ліміти об'єму доходів за рік для єдинників;
  2. про те, що умови спрощеної системи оподаткування розповсюджуються лише на доходи від КВЕД, що вказано у свідоцтві про сплату єдиного податку.

🔽Якщо ФОП потім стане займатися чимось іншим, йому потрібно включити додатковий КВЕД у реєстраційні документи. Крім того, сплачувати єдиний податок за ставкою 15%, як і при виході за граничний розмір доходів. 

Це стандартна послідовність кроків, які потрібно зробити наступним підприємцем. 

Made with